Huisregels

Het maken van een afspraak. Wees op tijd, kom niet te laat!

  • Om lange(re) wachttijden te vermijden, is het best uw afspraken tijdig in te plannen.
  • Verschijn tijdig op uw afspraak.
  • Graag zie ik u 10 tot 5 minuten op voorhand verschijnen, zodat we op tijd kunnen beginnen aan de behandeling.
  • Wanneer u later bent dan de afspraak gepland is, gelieve mij dan, minstens 10 minuten op voorhand, te verwittigen.
  • Wanneer u meer dan 15 minuten te laat bent, vervalt uw afspraak en dient u een nieuwe afspraak te maken of uw ingeplande tijd wordt ingekort. De beslissing ligt bij de schoonheidsspecialist. Dit is namelijk zeer behandelingsgebonden.
  • Tijdens de behandelingen kan ik mijn telefoon niet opnemen. U kan altijd een afspraak maken via mijn website of een mailtje sturen. Wanneer u toch liever de afspraak telefonisch maakt, gelieve dan zeker uw persoonlijke gegevens achter te laten op mijn voicemail (naam, voornaam en gsm-nummer).

Verhindering of annulering van de afspraak

  • U kunt uw afspraak 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren, zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere klant.
  • Indien u de behandeling binnen de 24u annuleert, wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht.

Hygiëne van het salon

  • Hygiëne en veiligheid vind ik zeer belangrijk. Hier ga ik dan ook zorgvuldig mee om in mijn schoonheidssalon.
  • Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen, worden alle instrumenten in de barbacide en vervolgens in het ultrasoon reinigingsapparaat schoongemaakt. Tevens ben ik heel royaal met ontsmettingsalcohol.

Hygiëne van de klant

Er wordt van de klant verwacht dat hij/zij zich houdt aan de persoonlijke hygiëneregels. Wanneer dit niet gebeurt, behoud ik het recht om klanten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiëne de wensen overlaat.

Betaling

  • Betalingen kunnen online gebeuren. Indien u de behandeling niet online betaalt, kan u uitsluitend met cash betalen.
  • Betalingen gebeuren meteen na afloop van de behandeling.
  • Het kan steeds gebeuren dat er een voorschot gevraagd wordt, indien nodig.

Cadeaubonnen

  • Cadeaubonnen zijn bij mij verkrijgbaar voor een bepaald bedrag, niet voor een bepaalde behandeling.
  • Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar en is niet in geld terugbetaalbaar en niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.
  • Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter, dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden.
  • Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Algemeen

  • Roken of eten in het salon is verboden.
  • Uw persoonlijke gegevens worden volledig behandeld volgens de wet van de privacy en niet verstrekt aan derden.

Gelnagels

  • Indien u een nieuwe klant bent en een vervolgafspraak bij mij boekt om uw gelnagels te laten bijwerken, zal deze afspraak aangepast worden naar een nieuwe set. Ik werk niet verder op de producten van een andere nagelstyliste wegens hechting en reactie.
  • Indien u langer wacht dan 4 weken om uw gelnagels te laten bijwerken, wordt er automatisch een nieuwe set aangerekend.
  • U heeft 7 dagen garantie op uw nagels. Indien u een nagel kwijtspeelt of afbreekt door een fout van mezelf (wat altijd kan), wordt deze dus kosteloos hersteld. Indien het uw eigen fout is, zal deze herstelling niet kosteloos gebeuren. Eerlijkheid wordt zeer hard geapprecieerd.

Ontharing

Zorg ervoor dat, als u voor een ontharing komt, uw haren niet langer zijn dan 1 cm (ik denk vooral aan de bikinilijn). Dit maakt het zowel voor mij als voor u aangenamer.

Pedicure

  • Wanneer u voor een basispedicure komt en er is meer werk aan de winkel, krijgt u de volgende keuzes: Indien de tijd het toelaat, zal ik alle problemen aanpakken. Hier hangt dan wel een meerprijs aan vast van 10 euro/15 minuten extra. OF ik behandel zoveel ik kan binnen uw tijd en u maakt een week nadien terug een afspraak om de rest te behandelen.
  • Bij achterstallig onderhoud gelden dezelfde regels als hiervoor beschreven.
  • Ik ben géén medische pedicure. Met medische problemen gaat u naar een dokter of naar een podoloog.

Massage en lichaamsbehandelingen

De massages en lichaamsbehandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken, wordt dan ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot het salon ontzegt.